שאלות ותשובות

האם חובה עלינו להרשם בכניסה לאתר ?

לא.

ניתן לבצע הזמנה גם כלקוח מזדמן (לא רשום), אך חשוב לדעת - לקוחות רשומים נהנים מהנחה קבועה בכל הזמנותיהם ובמבצעים מזדמנים מידי פעם לפעם.

כמו כן, בהזמנות חוזרות, לקוחות מזדמנים שאינם רשומים לאתר יצטרכו להקליד בכל הזמנה את פרטיהם מחדש (כתובת משלוח, פרטי איש קשר וכו').

בקיצור - מומלץ להרשם !

 

האם יש הבדל בין הדגים שהזמננו לדגים שנקבל בפועל ?

בעיקרון, אנו נשתדל לספק בדיוק את הזמנתכם.

אבל, חשוב לזכור שמדובר בדגי ים ודגי בריכה טריים ולא במוצר מדף שאחיד תמיד במידותיו. לעיתים, למרות הנסיון הרב שלנו, הרשת (או החכה) מפתיעים אותנו.

בכל אופן, לפני האספקה לביתכם ובמועד תיאום המשלוח והחיוב הטלפוני, נעדכן אתכם ונקבל את אישורכם במקרה שיש שינוי כלשהו מההזמנה המקורית.

 

סיימנו את ההזמנה, מילאתי את כל הפרטים, מה אנחנו עושים עכשיו ?

כלום.

אנחנו ניצור עמכם קשר למס' הטלפון שהשארתם בפרטי הלקוח כיום לפני מועד המשלוח, נחייב טלפונית את כרטיס האשראי ונתאם את שעות המשלוח.

 

כיצד נארזים הדגים ואיך הם מובלים לבתי הלקוחות ?

הדגים נארזים באריזות ייעודיות סופגות רטיבות ועודפי נוזלים על מנת לשמור על מקסימום טריות של הדג מרגע הניקוי אצלנו ועד אליכם לצלחת.

אנו לא ממליצים להוציא את הדג מאריזתו המקורית עד למועד ההכנה.

ניתן להקפיא את הדג באריזתו המקורית.

כל הדגים מובלים ברכב קירור עם אישור ווטרינרי כנדרש בחוק.

 

ואם יש לנו בקשות מיוחדות שאינן מופיעות בטופס ההזמנה ?

בטופס ההזמנה ניתן לפרט במלל חופשי בקשות מיוחדות מכל המינים והסוגים.

לדוגמא : 'לארוז באריזות של 4 דגים בכל אריזה. תודה'.

 

כשנרשמנו לאתר סיפקנו את כתובת הבית הקבועה שלנו והיום באופן חד-פעמי אנחנו מעוניינים במשלוח למקום העבודה, מה עושים ?

בסיום ההזמנה ניתן להזין כתובת חלופית השונה מהכתובת הקבועה.

הכתובת החלופית לא תישמר להזמנות הבאות.

 

מה עושים אם היישוב שלנו לא נמצא באזורי החלוקה שהאתר נותן ?

ייתכן שבכל זאת אתם באזור החלוקה שלנו.

אל תתיאשו - צרו איתנו קשר וונשמח להוסיף את היישוב שלכם ליישובים שבאזור החלוקה שלנו.

 

מהם ימי החלוקה ?

אנחנו מבצעים חלוקת משלוחים בימים ב' ג' ד' ה'                                                                                                                                                                                                                                                                                                     ביום א' שישי וערבי חג אין חלוקת משלוחים

שעות החלוקה גמישות ויתואמו טלפונית איתכם כיום מראש.                                                                                                                                                                                                                                                                                  ייתכנו ייתכנו אילוצים שלנו - של מסלול חלוקה , נישתדל מאוד לתת  את השירות הכי איכותי ומהיר שביכולתינו.

 

מה עלות המשלוח ?

הזמנת משלוח החל מסכום קניה ב -300 ש"ח  הזמנת מינימום .המשלוח חינם.

.

 

ומה אם אנחנו רוצים לשנות את ההזמנה שכבר בצענו ?

פשוט מאד.

מתקשרים למשרדינו - 04-6353666 בשעות העבודה (07:00-19:00 בימי חול, 07:00-15:00 בימי ו' וערבי חג) ומשנים את ההזמנה.

אופציה שנייה היא לשלוח אלינו מייל ואנחנו נחזור אליכם בנושא : hen@lev-yam.co.il

 

המשלוח הגיע, מה עכשיו ?

אחסנו את הדגים עד יום אחד במקרר, או שהכניסו אותם ישירות להקפאה אם בכוונתכם להכין אותם בעוד מס' ימים.

מומלץ להפשיר את הדגים שהקפאתם בהפשרה איטית במקרר במדף נמוך למשך יום אחד.